Korzystanie ze zgłoszeń w hostingu
System zgłoszeń (czyli ticketów) jest najważniejszą formą komunikacji z klientem. Jest on stosowany przede wszystkim z uwagi na możliwość autoryzacji klienta. Dlatego ważne jest, aby nie podawać osobom nieupoważnionym dostępu do konta hostingowego oraz adresu email przypisanego do tego konta.
Gdzie napisać zgłoszenie?
Aby napisać zgłoszenie, należy zalogować się do panelu klienta hostingu (prawy górny róg strony jdm.pl) i następnie przejść do sekcji zgłoszenia.
Później wybieramy Nowe zgłoszenie. Wpisujemy temat i opisujemy problem. Na przykład tak:
Jak napisać zgłoszenie
Korzystanie ze zgłoszeń w hostingu jest proste i szybkie. Aby otrzymać odpowiedź, warto skoncentrować się na właściwym opisaniu problemu z jak największą ilością szczegółów. Dla pewności polecamy nasz poradnik: Jak najlepiej napisać zgłoszenie.
Statusy zgłoszenia
W panelu klienta można śledzić status swojego zgłoszenia oraz znajdziemy tam listę całej korespondencji z obsługą hostingu. Oto co warto wiedzieć o statusach zgłoszenia.
Otwarty – nowy ticket, nie ma na niego jeszzcze odpowiedzi.
Zamknięte – sprawa rozwiązana.
Odpisano – pojawiła się nowa odpowiedź na ticket.
Jeżeli sprawa została załatwiona i nie mamy więcej pytań, możemy odpisać i samodzielnie zamknąć zgłoszenie.
Odpisywanie na odpowiedź na zgłoszenia
Niektóre zgłoszenia wymagają potwierdzenia od odbiorców. Inaczej dany proces nie zostanie zainicjowany. Tak jest w przypadku na przykład potwierdzenia daty migracji. Jest to potrzebne, aby mieć pewność, że użytkownik jest zdecydowany na daną procedurę.
Jeżeli nie mamy konta klienta, a chcemy dowiedzieć się informacji handlowych itp. – zapraszamy przez kontakt chat i video chat na naszej stronie lub mailowy na adres bok@jdm.pl Poprzez chat nie udzielamy informacji technicznych dla klientów hostingu z uwagi na niemożność autoryzacji.