Procedura migracji strony

Procedura migracji strony

Chcesz przenieść do nas stronę, ale nie wiesz, jak ten proces się odbywa? Zapraszamy do zapoznania się z poradnkiem.

Zlecenie przeniesienia strony do JDM.pl

  1. Wybierz pakiet hostingowy pod nową stronę, jeżeli nie jesteś pewien, który pakiet wybrać – przeczytaj poradnik, skontaktuj się z nami przez czat na naszej stronie lub maila bok@jdm.pl
  2. Załóż konto klienta na ostatnim etapie podając adres strony, którą chcesz przenieść. Jeżeli nie chcesz przenosić do nas domeny wybierz przekieruj (zobacz nasz poradnik transfer czy przekierowanie). Uwaga! Aby przenieść domenę w większości przypadków potrzebujesz kodu authinfo od poprzedniego operatora. Jeśli nie wiesz, jak go uzyskać skontaktuj się z nami – pomożemy. Do czasu transferu domeny do nas, strona może być przeniesiona i nie wpływa to na jej wyświetlanie.
  3. Na ostatnim etapie składania zamówienia zapytamy Cię, czy chcesz przenieść stronę. Wciśnij przycisk i czekaj na maila z instrukcjami.

Co potrzebujemy do przeniesienia strony?

Aby przenieść stronę musisz przekazać nam:

  • dane do konta u poprzedniego dostawcy hostingu oraz o ile to możliwe dane do rejestratora domen.
  • jeśli w procesie migracji mamy przenosić również adresy email, potrzebujemy dokładną listę tych adresów + ich hasła.
  • w celu przeniesienia strony z wordpress.com konieczne jest nam przekazanie dostępów do panelu administracyjnego strony.


Uwaga! Przekazuj dane zawsze autoryzowanym kanałem! Najlepiej w odpowiedzi na nasz email.

Po przekazaniu danych dokonujemy ich weryfikacji i proponujemy termin migracji. Aby migracja się odbyła musisz potwierdzić nam zaproponowany termin.

Najczęściej zadawane pytania

Czy strona będzie działać podczas migracji? Tak migracja nie zaburza działania strony.

Czy muszę być obecny podczas migracji? Nie ma takiej konieczności.

Czy muszę informować poprzedniego usługodawcę o migracji? Nie ma takiej potrzeby. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy strona jest zarządzana przez osoby trzecie, należy je poinformować o migracji i przekazać aktualne dane do sftp.

Kiedy dokoonywana jest migracja? Termin otrzymasz w odpowiedzi na przekazane dane i po sprawdzeniu ich poprawności. Dopiero po akceptacji terminu przez Ciebie, rozpoczniemy proces migracji.

Czy zmienią się dane logowania do strony? Nie, dane kont administratorów, ale i użytkowników pozostaną bez zmian.

Co muszę zmienić po migracji? Zmianie ulega konfiguracja programów pocztowych, jeżeli używasz skrzynki pocztowej w domenie. Aby skonfigurować je na nowo, skorzystaj z naszych przewodników po poczcie.

Dostaję informację po migracji o niedozwolonych wtyczkach – co zrobić? Najlepiej usunąć wtyczki, które są wymienione, bo z dużym prawdopodobieństwem nie będą już potrzebne (np. wtyczki do backupu, cache). W razie wątpliwości zobacz poradnik o niedozwolonych wtyczkach.

Na poprzednim hostingu miałem płatny SSL, czy mogę korzystać z darmowego? Tak, proszę nam złożyć odpowiednią dyspozycję poprzez panel klienta.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments