Jak najlepiej napisać zgłoszenie?

Jak najlepiej napisać zgłoszenie?

Czasami Klienci chcą od nas jak najszybszej odpowiedzi na zadawane pytanie (czyli tzw. ticket). Aby usprawnić proces otrzymywania precyzyjnej odpowiedzi na zgłoszenia, w artykule zawarliśmy to, co najlepiej zawrzeć w zgłoszeniu. Przede wszystkim, aby otrzymać odpowiedź dotyczącą aktywnego konta hostingowego, należy przejść prosty proces autoryzacji, o którym już pisaliśmy na naszym blogu w tekście Autoryzacja klientów – stawiamy na bezpieczeństwo.

O czym warto pamiętać zakładając ticket

Zadawanie pytania przez kontakt bez autoryzacji skutkuje u nas zawsze prośbą o ponowienie zapytania przez odpowiednie konto. Jeżeli już to przejdziemy, najlepiej napisać następujące informacje:

  1. Jeżeli dotyczy problemów z kontem pocztowym: o którą skrzynkę mailową chodzi, kiedy konkretnie wystąpił problem (data, godzina), na czym polegał oraz dotyczył jakiej korespondencji (podać skrzynkę odbiorcy oraz nadawcy).
  2. Jeżeli dotyczy domeny lub konta hostingowego: w jakich przypadkach następuje problem oraz jaki. Jeżeli nastąpił po aktualizacji, to co było aktualizowane. Kiedy wykryto problem oraz jaki okres czasu może on obejmować.
  3. Jeżeli dotyczy dostępu: podaj adres IP, którego problem dotyczy. Możesz go sprawdzić w naszym specjalnym serwisie IP.JDM.PL 

W czym możemy pomóc?

Staramy się zawsze odpowiedzieć na problemy Klientów, które możemy rozwiązać po naszej stronie. Jeżeli problem występuje z uwagi np. na nieodpowiednią opiekę firmy zewnętrznej nad stroną, poinformujemy o tym, ale wówczas rozwiązanie jest po stronie osób odpowiedzialnych za błąd. nie bój się pytać, ani pytać czasami o rzeczy pozornie oczywiste – system zgłoszeń stworzony jest właśnie po to, aby Cię wesprzeć. 🙂

Komentarze

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o