1. Home
  2. Pomoc
  3. Poczta
  4. Jak zmienić hasło do skrzynki?

Jak zmienić hasło do skrzynki?

Zmiana hasła do skrzynki e-mail może zostać wykonana na dwa sposoby – w zależności od tego, czy jesteś właścicielem całego konta hostingowego, czy chcesz to zrobić samodzielnie jako użytkownik danej skrzynki.

Opcja 1: Zmiana hasła w panelu klienta (dla właściciela konta)

  1. Zaloguj się do panel.jdm.pl.

  2. Przejdź do zakładki Poczta.

  3. Wybierz domenę, w której znajduje się skrzynka e-mail.

  4. Kliknij przycisk Edytuj przy wybranej domenie.

  5. Na liście skrzynek znajdź tę, dla której chcesz zmienić hasło, a następnie kliknij Edytuj.

  6. Wprowadź nowe hasło i zapisz zmiany.

Opcja 2: Zmiana hasła bezpośrednio przez webmail (dla użytkownika skrzynki)

  1. Zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową pod adresem poczta.jdm.pl.

  2. W prawym górnym rogu wybierz Ustawienia.

  3. Przejdź do zakładki Hasło.

  4. Wpisz aktualne hasło, a następnie ustaw nowe.

  5. Zatwierdź zmiany.

Wymagania dla nowego hasła

Aby zostało zaakceptowane, hasło musi spełniać następujące kryteria:

  • minimum 15 znaków,

  • co najmniej jedna wielka litera,

  • co najmniej jedna cyfra.

Dzięki temu Twoje konto będzie bezpieczniejsze i lepiej chronione przed nieautoryzowanym dostępem.

Czy był pomocny?

Podobne

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Nie martw się, jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Napisz do nas