Jak założyć skrzynkę pocztową?
Aby założyć skrzynkę pocztową w JDM.pl należy mieć wykupiony pakiet hostingowy wraz z podpiętą domeną. Nie można zakładać skrzynek na domenie technicznej .jdmsite.com. Posiadanie samej domeny też uniemożliwia założenie skrzynki.
Zaloguj się do panelu klienta na jdm.pl (prawy górny róg ekranu)
Wejdź w dział poczta i kliknij edytuj przy nazwie odpowiedniej domeny
Jeżeli nie widzisz odpowiedniej nazwy, skontaktuj się z nami.
Aktywuj pocztę
Jeżeli nie masz jeszcze u nas poczty, najpierw aktywuj usługę. Jest to bezpłatna opcja w ramach Twojego pakietu.
Następnie dodaj skrzynkę pocztową:
Pamiętaj, aby ustawić bezpieczne hasło. Wymuszamy taką długość z uwagi na Twoje bezpieczeństwo.
Gotowe – skrzynka została dodana! Jeżeli chcesz, możesz zmienić jej limit.
Możesz też ustawić adres catch-all, na który trafiają wszystkie wiadomości skierowane do nieistniejących skrzynek w danej domenie. Brak adresu catch-all sprawi, że nadawca dostanie zwrotkę o nieistniejących adresie pocztowym.
Swoją pocztę wyślesz i odbierzesz logując się adresem mailowym i podanym hasłem na stronie poczta.jdm.pl lub korzystając z programu pocztowego (więcej info poniżej).
Co warto wiedzieć o poczcie JDM.PL?
- Do limitu pakietu hostingowego nie jest wliczony limit skrzynek pocztowych.
- Panel obsługi skrzynki pocztowej to Webmail, dostępny pod adresem https://poczta.jdm.pl
- Konfigurację poszczególnych programów pocztowych jest ujęty w naszym przewodniku po poczcie.
- Liczbę skrzynek oraz ich pojemność regulują poszczególne pakiety.
- Istnieje możliwość indywidualnego pakietu pocztowego – po szczegóły skontaktuj się z nami!
- Możesz zobaczyć także nasze artykuły na blogu o webmailu: część 1 i część 2.