Przepełniona skrzynka pocztowa na hostingu

Przepełniona skrzynka pocztowa na hostingu

Jeżeli korzystamy z poczty we własnej domenie na hostingu JDM.pl, istotna jest świadomość, że chociaż jej powierzchnia nie wlicza się w powierzchnię przeznaczoną na WordPressa, może ona ulec przepełnieniu. W takiej sytuacji na skrzynkę, które dotyczy problem przychodzi mail, który informuje o tym, że limit na danej skrzynce zbliża się do górnego pułapu. Co można zrobić w tej sytuacji?

Jak samodzielnie zwiększyć wielkość skrzynki pocztowej w panelu JDM.pl

Sprawdźmy w ustawieniach danej skrzynki pocztowej jaki ma przyznany limit. Możliwe, że możemy go zwiększyć. W tym celu wchodzimy w zakładkę poczta, wybieramy daną domenę i kilkamy edytuj, aby uzyskać listę skrzynek pocztowych.

Zwiększenie limitu nie jest już możliwe? Zerknijmy na to, co przechowujemy w poczcie. Pamiętajmy, że w przypadku hostingu JDM.pl zawartość strony internetowej nie ma wpływu na powierzchnię poczty. Jeżeli wiemy, że nie potrzebujemy zachować wszystkich wiadomości, wystarczy, że je usuniemy. Jednak nie zawsze jest to możliwe.

Możliwość powiększenia pakietu

Do określonego pakietu hostingowego jest przypisana określona wielkość powierzchni na pocztę. Zwróć się poprzez autoryzowane zgłoszenie do obsługi klienta, a zaproponujemy optymalne rozwiązanie. Powiększenie pakietu hostingowego nie wiążę się z żadną przerwą w usługach i nie jest odczuwalne dla klienta. Kwota dopłaty zależy od koniecznego wyboru.

Kliknij i przetestuj hosting przez 30 dni za darmo
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments