Jeżeli chcesz wykorzystać adres e-mail założony u nas do wysyłania wiadomości poprzez gmail.com, wykonaj poniższe kroki:
Krok 1. Dodawanie adresu, którego jesteś właścicielem
- Otwórz Gmaila
- W prawym górnym rogu kliknij ikonę zębatki, a następnie wejdź w „Ustawienia”.
- Kliknij kartę „Konta i importowanie lub Konta”.
- W sekcji „Wyślij pocztę jako” kliknij Dodaj inny adres e-mail.
- Wpisz swoją nazwę oraz adres, z którego chcesz wysyłać pocztę.
- Kliknij Dalej.
- Do konfiguracji połączenia SMTP użyj:
- Serwer SMTP:
smtp.jdm.pl
- Nazwa użytkownika: pełen adres e-mail skrzynki
- Hasło: hasło do tej skrzynki
- Port:
587
- Szyfrowanie: TLS
- Serwer SMTP:
- Kliknij „Dodaj konto”.
Krok 2. Potwierdzanie adresu
- Zaloguj się do swojej skrzynki u nas: Webmail
- Otwórz wiadomość z potwierdzeniem otrzymaną z Gmaila.
- Kliknij link.
Od teraz w trakcie tworzenia wiadomości w Gmail, masz możliwość zmiany nadawcy wiadomości w linijce „Od:”