Jak zmienić pakiet hostingowy na większy?

Jak zmienić pakiet hostingowy na większy?

Pakiety hostingowe w JDM.pl są podzielone według unikalnych miesięcznych wizyt. Pisaliśmy już, jak wybrać odpowiedni pakiet, należy jednak pamiętać, że zawsze w razie potrzeby, można przejść bezproblemowo na pakiet wyższy podczas trwania usługi. Nie wpływa to na funkcjonowanie strony.

Kiedy warto powiększyć pakiet hostingowy?

Aby to zrobić, należy wysłać zgłoszenie i wyrazić w nim chęć zmiany pakietu na wyższy oraz określić, który pakiet nas interesuje. Wyższe pakiety są przydatne, jeżeli chcemy na przykład:

  • poszerzyć naszą dotychczasową stronę o sklep internetowy a posiadamy najniższy możliwy pakiet,
  • chcemy dodać kolejne WordPressy ponad istniejący pakiet,
  • spodziewamy się zwiększonego ruchu, ponad ten, który gwarantuje wybrana wcześniej opcja.

Bezwzględnie powiększenie pakietu jest zalecane, kiedy taka informacja pojawi się od hostingodawcy. Wiąże się to z większym ruchem na stronie, który przekracza limit w wybranej opcji.

Jak wygląda płatność za powiększenie pakietu

Za powiększenie pakietu jest pobierana opłata (wystawiana faktura) na okres do końca trwania pierwotnie wybranego pakietu (wyrównanie). Powiększenie pakietu nie przedłuża jego ważności. Następny okres rozliczeniowy jest już liczony według nowowybranej opcji. Na przykład: klientka X miała wybrany pakiet 10k na okres 12 miesięcy od stycznia. 1 czerwca zdecydowała się na zmianę pakietu na 60k. Dostała fakturę na kwotę 60k-10k za okres kolejnych 6 miesięcy. Nowy rok rozpocznie już z usługą 60k i opłatą na tę kwotę.

Jeżeli chcemy zmniejszyć pakiet jest to też możliwe, ale od kolejnego okresu rozliczeniowego. Zmniejszając pakiet należy uwzględnić liczbę instancji WordPressa, skrzynek pocztowych oraz ruchu na koncie, tak, aby na pewno zmieścić się w mniejszym limicie.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments