1. Home
  2. Pomoc
  3. Poczta
  4. Konfiguracja programów pocztowych
  5. Konfiguracja aplikacji Microsoft Outlook 2010

Konfiguracja aplikacji Microsoft Outlook 2010

  1. Uruchom aplikacje Microsoft Office 2010
  2. Przejdź do zakładki „Pliki” w prawym górnym narożniku
  3. Następnie z sekcji „Informacje” kliknij przycisk „Dodaj konto”
  1. Wybierz opcję „Ręcznie konfiguruj ustawienia serwera lub dodatkowe typy serwerów” i przejdź dalej
  1. Kolejnym krokiem będzie wybranie usługi „Internetowa poczta e-mail (POP lub IMAP)”
  1. Następnie wypełniamy dane zgodnie z poniższym schematem:

    Imię i nazwisko: dane osoby korzystającej ze skrzynki
    Adres email: adres skrzynki pocztowej
    Typ konta: IMAP
    Serwer poczty przychodzącej: imap.jdm.pl
    Serwer poczty wychodzącej: smtp.jdm.pl
    Nazwa użytkownik: adres skrzynki pocztowej
    Hasło: hasło do skrzynki pocztowej

    Po wypełnieniu danych konieczne jest przejście do „Więcej ustawień…”
  1. Po wyskoczeniu okna przechodzimy do zakładki „Zaawansowane” i zmieniamy dane na:

    Serwer przychodzący (IMAP) 993
    Szyfrowanie: SSL
    Serwer wychodzący (SMTP) 587
    Szyfrowanie: TLS

  1. W zakładce „Serwer wychodzący” zaznaczamy opcję „Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelniania” oraz „Użyj tych samych ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej”
  1. Kończymy proces poprzez zatwierdzenie ustawień przyciskiem „OK” i następnie „Dalej”

Czy był pomocny?

Podobne

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Nie martw się, jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Napisz do nas