Naciśnij na odpowiednie pytanie, aby zobaczyć odpowiedź:
Tak, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT.
Wszystkie faktury dostępne są w panelu klienta w dziale Płatności. Jeżeli nie widać tam faktury, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
W przypadku domeny, jeżeli już weszła w okres kwarantanny – prosimy o kontakt poprzez zgłoszenie. Przywrócenie domeny jest odpłatne i w razie chęci jej odzyskania – wygenerujemy nową fakturę.
W przypadku usług hostingowych – jeżeli
Prosimy o wysłanie zgłoszenia. Jeżeli usługi, które do tej pory były przypisane do jednego konta klienta mają zostać rozgraniczone np. na dwie różne osoby czy firmy, konieczne jest założenie dodatkowych kont klientów, jeśli jeszcze nie istnieją w naszym systemie i migracja usług. W przypadku domeny należy dokonać cesji.
Prosimy wysłać zgłoszenie i wskazać, jakie mają to być zmiany. Wystawimy fakturę na kwotę dopłaty,
W przypadku kont hostingowych obowiązuje bezpłatny okres testowy przez 30 dni, jeśli chcemy zachować usługę, opłacamy ją nie później niż trzydziestego dnia od rejestracji.
Opłata za domenę następuje od razu.
Nie, domena techniczna jest bezpłatna. Nie prowadzimy usług pocztowych dla domeny technicznej.
Nie, oferujemy wyłącznie certyfikaty bezpłatne.