Naciśnij na odpowiednie pytanie, aby zobaczyć odpowiedź:
Aktualne pakiety wraz z ich specyfikacją oraz ceny umieszczone są na głównej stronie hostingu jdm.pl W razie pytań zapraszamy na czat lub bok@jdm.pl
Wybór pakietu zależy od przewidywanego ruchu, liczby instancji WordPressa (liczby stron) oraz indywidualnych potrzeb. Zapraszamy do poradnika: Jak wybrać odpowiedni pakiet
Nie. Pojemność skrzynek nie wlicza się w pojemność konta hostingowego.
Skontaktuj się na bok@jdm.pl – do klientów podchodzimy indywidualnie.
Nie, nie używamy w naszym hostingu Direct Admin. Mamy własny panel zarządzania.
Nie, nie używamy w naszym hostingu cPanelu. Mamy własny panel zarządzania.
Tak. Aby zmienić wersję PHP należy zalogować się do panelu klienta i wybrać dział Hosting. Następnie przechodzimy do szczegółów wybranej strony i w dziale PHP wybieramy odpowiednią wersję.
Nie, do logowania na jedno konto klienta są jedne dane. Dla bezpieczeństwa rekomendujemy nie udostępniać ich osobom postronnym.
Zobacz też: Autoryzacja klienta
To kod, który należy podać instalując WordPressa na naszym hostingu. Znajduje się on w mailu, który klient otrzymuje po założeniu konta.
Rekomendujemy silne hasło, które jest przechowywane w menadżerze haseł.
Zobacz też: Jak bezpiecznie zarządzać hasłami.
Najogólniej ujmując Redis przyśpiesza bazę danych. Jest to wskazane, jeżeli chcemy mieć sklepy WooCommerce czy platformy szkoleniowe lub inne strony z dynamicznymi treściami, które wymagają więcej zapytań do bazy danych niż statyczne strony (np. blogi, strony wizytówki).
Dane są dostępne w panelu klienta w dziale hosting po kliknięciu w szczegóły wybranej usługi.
Dane są dostępne w panelu klienta w dziale hosting po kliknięciu w szczegóły wybranej usługi.
Dane są dostępne w panelu klienta w dziale hosting po kliknięciu w szczegóły wybranej usługi.
Szczegółowa instrukcja znajduje się w dziale pomocy.
Tak – w przypadku przejścia na niższy pakiet nie ma możliwości zwrotu opłaty. W przypadku zmiany pakietu na wyższy, obowiązuje dopłata odpowiednia w stosunku do okresu rozliczeniowego usługi.
Tak – codziennie w godzinach nocnych. Kopie są dostępne z ostatnich 30 dni. Ponadto udostępniamy opcje snapshot, która umożliwia wykonanie kopii strony na żądanie i umożliwia samodzielne jej przywrócenie w każdej chwili.
Zobacz też: Backup czy snapshot