Numer koszyka w procesie zamówienia w JDM.pl

Numer koszyka w procesie zamówienia w JDM.pl

Numer koszyka jest to numer używany w JDM.pl w procesie składania zamówienia. Jeżeli wystąpi jakiś problem lub istnieje zapytanie dotyczące produktów w koszyku, należy nim się posłużyć w komunikacji z Biurem Obsługi Klienta, aby zidentyfikować konkretne zamówienie.

Gdzie znaleźć numer koszyka?

Numer koszyka znajduje się w prawym górnym rogu, po kliknięciu w ikonkę koszyka pod warunkiem, że dodaliśmy do niego produkty. Może to być sam pakiet hostingowy, domena lub pakiet hostingowy wraz z domeną. Przykładowy numer koszyka wygląda tak:

Zapytania związane z procesem zamówienia, wraz z podaniem numeru koszyka, można zgłaszać poprzez czat. Inaczej sprawa wygląda w wypadku już złożonych zamówień lub aktywnych usług.

Numer koszyka a aktywne usługi

Numer koszyka nie jest tożsamy z numerem zamówienia. Jeżeli potrzebujemy pomocy w obrębie już złożonego zamówienia (opłaconego lub nie), prosimy kontaktować z autoryzowanego kanału poprzez formularz zgłoszeniowy w panelu klienta, opisując występujący problem. Podobnie postępujemy w przypadku aktywnych usług (domeny, konto hostingowe). Jest to spowodowane kwestiami bezpieczeństwa. W razie wątpliwości służymy pomocą, a numer koszyka jest jednym z elementów, który pozwala tę pomoc usprawnić.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments