Krótki opis produktu w WooCommerce

Krótki opis produktu w WooCommerce

Przy uzupełnianiu opisu produktu w sklepie opartym o WooCommerce spotkamy dwa rodzaje pól. Jedno oznaczone jest etykietką krótki opis produktu. Jest to tekst, który stanowi swoistą zajawkę. Pełen opis na stronie sklepu wyświetla się najczęściej w górnej części podstrony produktu, obok zdjęcia wyróżniającego (miniaturki).

Dobry krótki opis powinien zawierać najważniejsze informacje zachęcające klientów do zakupu. To z reguły pierwszy tekst na jaki natknie się klient, chcący dowiedzieć się więcej o asortymencie. Dlatego niezwykle ważne jest, aby był sformułowany w sposób zwięzły, ale czytelny, jasno wskazujący na zalety produktu i korzyści z jego zakupu.

Prosty edytor tekstowy, znany wszystkim użytkownikom WordPressa, pozwala na odpowiednie sformatowanie tekstu krótkiego opisu, a nawet dodanie tam dodatkowego zdjęcia. Warto jednak zachować umiar, stawiając przede wszystkim na czytelność.

Dlaczego mamy dwa opisy w WooCommerce

Podział opisu na krótki i długi ma znaczenie dla czytelności wyświetlanych informacji. Zawsze warto uzupełniać oba pola, pamiętając, aby wystrzegać się dublowania wiadomości. Nie ma sensu przeklejać danych z krótkiego opisu do długiego, bo prowadzi to do powielenia informacji na stronie produktu. Wszystkie dłuższe opisy np. dotyczące właściwości itp. warto dodać je głównego opisu, a przy rozmiarach, kolorach czy wadze skorzystać z atrybutów.
Należy pamiętać, aby każdy produkt umieścić też we właściwej kategorii.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments