Korzystanie z Answer The Public

Korzystanie z Answer The Public

Answer The Public to narzędzie, które pokaże nam różne kombinacje słów kluczowych, zapytań w Google itp. Jednym słowem wesprze nas w tworzeniu treści przyjaznych dla SEO oraz zainspiruje, kiedy nie będziemy pewni, o czym jeszcze moglibyśmy napisać. Dzięki aplikacji sprawdzimy, jak i o co pytają użytkownicy Google. Wersja pro daje nam szersze możliwości, ale skupimy się na darmowych opcjach, które również są imponujące.

Korzystanie z Answer The Public w praktyce

Oto przykładowe zestawienia w oparciu o zapytanie z WordPress blog. Pamiętajmy, aby przy wyszukiwaniu ustawić odpowiedni kraj i język. Wpisujemy interesujące nas zagadnienie, klikamy Search i gotowe…

Odpowiedzi otrzymamy w formie wizualnej (graf można za darmo pobrać) oraz w tekstowym zestawieniu różnych list. Wyglądają one tak:

korzystanie z answer the public
Graf z answerthepublic.com

Kiedy wygenerujemy samodzielnie drzewko-graf z odpowiedziami, warto kliknąć na jego poszczególne gałęzie. Zostaniemy wtedy przeniesieni do odpowiednich wyników wyszukiwania w Google. W ten sposób szybko zobaczymy, jakie odpowiedzi dostają użytkownicy na swoje zapytania. Podobnie możemy skorzystać z list, które są bardzo czytelne i możemy je pobierać, ukrywać i segregować według własnych potrzeb.

listy answer the public

Kiedy przydaje się Answer The Public?

Korzystanie z narzędzia jest jak widać proste i intuicyjne. Możemy używać go, jako podstawy do dyskusji oraz burzy mózgu w zespole, a także rozbudowy pomysłów na content na firmowym blogu. Dodatkowym atutem jest fakt, że dzięki skorzystaniu z pokazanych przez narzędzie zagadnień, realnie odpowiadamy na aktualne potrzeby użytkowników.

Regularne korzystanie z Answer The Public zapewni nam więc dostęp do bardzo wielu fraz przydatnych w działaniach marketingowych. Zwłaszcza, że cały czas jego darmowa wersja jest w pełni użyteczna i może dostarczyć bardzo wielu, ciekawych wskazówek.

Kliknij i przetestuj hosting przez 30 dni za darmo
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments