Jak zmienić autora w WordPressie?

Jak zmienić autora w WordPressie?

Czasami może zajść potrzeba zmiany autora posta na innego niż użytkownik, który jako pierwszy go przesłał. Możesz to zrobić bez konieczności kopiowania i wklejania posta na innym koncie. Dziś pokażemy, jak krok po kroku to zrobić.

Ustal użytkownika, który ma być autorem wpisu

Zaloguj się jako Administrator i przejdź do zakładki Użytkownicy. Przy okazji upewnij się, czy prawidłowy jest sposób wyświetlania imienia i nazwiska lub pseudonimu. Dobrze, aby był spójny z pozostałymi autorami.

Zmiana autora pojedynczej strony lub wpisu

Najpierw musimy otworzyć post lub stronę, na której chcemy zmienić nazwisko autora. Na ekranie edycji posta upewniamy się, że na prawym pasku bocznym mamy wybraną opcję Opublikuj. Następnie znajdujemy Autora w sekcji Status i dostępność.

Wybieramy odpowiedniego autora i gotowe!

Zbiorcza zmiana autorów

Aby szybciej zmienić autorów w kilku stronach i wpisach, klikamy we wpisy / strony, aby wyświetlić listę wszystkich wpisów. Pamiętaj, że domyślnie WordPress wyświetla 20 postów na stronie. Jeśli chcemy wyświetlić więcej postów, musimy kliknąć Opcje ekranu i zmienić liczbę postów.

Teraz musimy wybrać posty, w których chcemy zmienić autora. Po wybraniu postów, które chcemy edytować, klikamy Edytuj z menu rozwijanego Działania masowe, a potem Zastosuj.

Dostaniemy checklistę, w której wybieramy odpowiedniego autora i klikamy Zaktualizuj. Gotowe.

Autorów można zmieniać wielokrotnie. A na koniec praktyczna uwaga – w przypadku usunięcia użytkownika, WordPress zapyta się komu przepisać treści należące do niego.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments