Atrybuty produktu w WooCommerce

Atrybuty produktu w WooCommerce

Produkt w sklepie WooCommerce może być prosty lub z wariantami. W obu wypadkach może posiadać atrybuty, czyli cechy produktu. Jak będą one nazwane i jakie parametry będą zawierać, zależy wyłącznie od nas. Może to być waga, rozmiar, kolor, kształt i wiele innych. Słowem wszystko, co pozwoli nam lepiej opisać produkt. Opis w Kokpicie WordPressa brzmi: Atrybuty umożliwiają definiowanie dodatkowych danych produktu, takich jak rozmiar lub kolor. Możesz użyć tych atrybutów w pasku bocznym sklepu, tworząc filtr produktów.

Zarządzanie atrybutami

Atrybuty produktu są widoczne na karcie produktu, a na ich podstawie mogą być tworzone filtry oraz warianty. Atrybut możemy dodać wybierając ProduktyAtrybuty.

Uzupełniamy nazwę, która powinna być adekwatna do opcji np. kształt. Po dodaniu otrzymamy możliwość konfigurowania taksonomii, czyli po prostu wpisania odpowiednich wartości:

W praktyce może to wyglądać tak:

Przygotowane tak atrybuty możemy potem wykorzystać w swoim sklepie. Warto wcześniej posortować atrybuty metodą przeciągnij i upuść, dzięki czemu będą się wyświetlały później w oczekiwanej przez nas kolejności.

Należy pamiętać, że usunięcie atrybutu usunie go ze wszystkich produktów i wariantów, do których był dodany. Ponowne dodanie nie przywróci go do produktów. Ponadto w ustawieniach produktu możemy odhaczyć, które atrybuty mają być widoczne, więc mamy tu pełną elastyczność wyboru.

A czy Wy korzystacie z atrybutów w WooCommerce?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments