Referencje na stronie WWW

Referencje na stronie WWW

Kontynuujemy nasz cykl Jak zrobić, który, mamy nadzieję, zainspiruje Was do wprowadzenia zmian na Waszych WordPressach. Dzisiaj przejdziemy do przykładów, jak można umieszczać na własnej stronie referencje.

Jak i po co zbierać referencje?

Wiele osób bazuje jedynie na opiniach z fanpage’a, zapominając, że strona na Facebooku nigdy nie będzie ich własnością, a referencje mogą zniknąć w każdym momencie. Dlatego zbierając je, warto poprosić o możliwość ich publikacji na własnej stronie internetowej. Czemu istotne jest, aby publikować referencje?

  • opinie klientów pomagają budować zaufanie do Twojej marki i świadczonych usług,
  • działają jak polecenia – a ludzie chętniej kupuję polecane produkty,
  • pomagają wyjaśnić zalety Twoich usług lub produktów,
  • mogą wyjaśnić, w jaki sposób działają Twoje produkty i jaką wartość niosą dla klienta.

Czy faktycznie jednak warto je dodawać?Badania skuteczności już 5 lat temu potwierdziły, że opinie klientów są o 89% procent efektywniejszą treścią niż inny content. Istotne jest także ich stałe pozyskiwanie i aktualizowanie na stronie, co w przypadku WordPressa nie jest dużym problemem. W przypadku popularnych builderów jak np. SiteOrigin Builder czy Elementor, referencje możemy dodać za pomocą dedykowanych widgetów.

5 pomysłów na wygląd referencji na Twojej stronie:

  1. W formie video (Funnel)

2. W formie blokowej (Gather)

3. W formie slidera (JDM.pl 😉 )

 

4. W formie łączonej z logami firm

5. Slider – wyświetlanie formie pojedynczej opinii (MariaDB)

 

Komentarze

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o