Płatności w panelu klienta JDM.pl

Różne sytuacje sprawiają, że czasami płatności za daną usługę mogą umknąć naszej uwadze. Dlatego wrzucamy dzisiaj krótki poradnik o tym, gdzie znaleźć płatności w panelu klienta JDM.pl Jednocześnie przypominamy, że zawsze informujemy mailowo o konieczności wpłaty za daną usługę. Dlatego istotne jest, aby nasz adres mailowy w danych klienta był zawsze aktualny.
Jak sprawdzić stan płatności za usługi w JDM.pl
Aby sprawdzić stan płatności za daną usługę, w panelu klienta JDM.pl należy przejść do działu płatności po lewej stronie menu. Znajdziemy tutaj listę faktur wraz z jej statusem:

Po wejściu w szczegóły będziemy mieli możliwości dokładnego sprawdzenia, za jaką usługę została wystawiona faktura proforma, a także możliwość jej opłacenia za pomocą szybkich płatności.
Jeżeli nie możemy w danym momencie skorzystać z tej możliwości, w danych znajdziemy także adres oraz numer konta bankowego dla przelewu tradycyjnego.
O konieczności wykonania terminowej płatności, przypominamy zawsze wcześniej mailowo na adres podany w panelu klienta. Dlatego zalecamy aktualizację danych, jeżeli tylko ulegną one zmianie.
Sposoby regulacji płatności za usługę
Oferujemy 4 rodzaje sposobów płatności za usługę:
- przelew tradycyjny,
- tzw. szybkie przelewy,
- BLIK
- płatność kartą.
Brak płatności za usługę w terminie – co dalej?
Przypominamy, że w przypadku braku płatności za hosting dochodzi do zawieszania usługi, natomiast poczta działa jeszcze przez tydzień. Jest to czas na kontakt z nami i uregulowanie płatności. W przypadku braku płatności za domenę, poczta w domenie przestaje działać natychmiastowo i jest to związane z wykreśleniem ze strefy DNS. Przywrócenie domeny, która wygasła związane jest z dodatkowymi opłatami, które wynikają z polityki cennika rejestru – w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W niektórych sytuacjach przywrócenie nie jest możliwe – zależy to od wybranego rozszerzenia domeny.